دومین یادواره شهدای نهر مسلم در شادگان برگزار شد

خورنا: دومین یادواره شهدای نهر مسلم در شادگان، صبح امروز با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران همچنین مسئولان شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان امام جمعه شادگان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای نهر مسلم که با حضور جمعی از مسئولان شهری و خانواده‌های شهدا برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: این، دومین یادواره‌ای است که به همت حوزه والفجر ناحیه مقاومت بسیج، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس و جنگ تحمیلی همچنین مسئولان دور هم گرد آمده تا رشادت و دلاوری‌های جان برکفان و گلگون کفنان را ارج نهیم.

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان خود از دستاوردهای نظام و اهداف متعالی آن دفاع کرده و پرچم کشورمان را برای همیشه با افتخار بالا نگه داشته‌اند.

وی اضافه کرد: امروز عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی همچنین پیشرفت‌های حاصل شده، از برکت خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

شرفی بیان کرد: شهدای ایران با زنده نگه داشتن راه امام حسین(ع) ارزش‌های اسلامی را زنده نگه داشته و به‌عنوان الگوی تمام دوران عرضه کردند.

در پایان این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، مدیحه‌سرایی و قصیده خوانی کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *