«خدا چه مهربونه» در بهبهان برای کودکان به روی صحنه می‌رود

خورنا: مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش «خدا چه مهربونه» برای کودکان و نوجوانان این شهرستان به روی می‌رود.

نسرین بازیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول سال برای این سنین برنامه‌های متنوع و آموزنده بسیاری را تدارک دیده و اجرا می‌کند.

وی افزود: در همین راستا مرکز شماره یک بهبهان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش «خدا چه مهربونه» را به مدت سه شب در تالار معلم این شهرستان به روی صحنه می‌برد.

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان در خصوص این نمایش گفت: «خدا چه مهربونه» در خصوص فرزند شهیدی است که در جست‌وجوی پدر خود بوده و نشانی وی را از گنجشک، ماه و ستاره‌ها می‌پرسد تا اینکه ماه موضوع شهادت پدرش را برای او توضیح داده و این فرزند شهید برای ادامه زندگی خود تصمیم‌های جدیدی می‌گیرد.

وی افزود: در این نمایش یاسمن بیژنی، معین سازگاری، نگین رسولیان، مینا رضاالله، پریا پسبان، زهرا سمایی و نازنین روان‌بخش به ایفای نقش می‌پردازند.

بازیانی با بیان اینکه گروه نمایش برای اجرای آن یک ماه تمرین کرده‌اند، ادامه داد: موسیقی این نمایش را محمد آغاجری تهیه کرده و ویدا فوزی نویسنده و کارگردان آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای معمول در تالار معلم، شب پنجشنبه نمایش «خدا چه مهربونه» اجرای ویژه‌ای نیز در نمایشگاه دفاع مقدس سپاه واقع در پارک کوثر بهبهان دارد.