واترپلو برتر/ پیروزی فولاد ماهان سپاهان مقابل نفت و گاز امیدیه

خورنا:تیم فولاد ماهان سپاهان در دیداری حساس و پایاپای با برتری مقابل نفت و گاز امیدیه ، جایگاه این تیم را در رده دوم جدول گرفت.

به گزارش خورنا، در آخرین دیدار از هفته چهارم بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلوی باشگاههای کشور عصر دیروز دوشنبه یک دیدار در شهر اصفهان برگزار شد که طی آن پیکار تیم های دوم و سوم لیگ برتر واتر پلو را فولاد ماهان سپاهان با برتری پشت سر گذاشت.

در این دیدار که تیم ماهان از وجود دو بازیکن خارجی سود می برد ، تیم میزبان بازی منطقی و حساب شده ای را از خود به نمایش گذاشت و در پایان موفق شد در دیداری نزدیک حریف خود را با برتری ۹ بر ۸ شکست دهد و با این پیروزی در کنار هیات شنای زنجان در صدر جدول لیگ برتر واتر پلو قرار بگیرد.
در این دیدار که قضاوت آن را نادر غفوری و مسعود رضوانی بر عهده داشتند ، (حامد ملک خانبانان) ملی پوش تیم ماهان سپاهان بازیکن شاخص این دیدار بود که نقش بسزایی در برتری فولاد ماهان سپاهان در این دیدار حساس داشت.
در پایان هفته چهارم لیگ برتر واتر پلو تیم هیات شنای زنجان با ۳ پیروزی از ۳ دیدار کسب ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم فولاد ماهان سپاهان با ۳ پیروزی و ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاده است و تیم نفت و گاز امیدیه با ۴ امتیاز از ۳ مسابقه با کسب ۴ امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر واترپلو روز جمعه دوم دی ماه با انجام ۴ دیدار پیگیری خواهد شد که برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:
* نفت و گاز گچساران – هیات شنای خوزستان
* هیات شنای خراسان رضوی – هیات شنای زنجان
* خانه شناگران اصفهان – فولاد ماهان سپاهان
* هیات شنای گیلان – نفت و گاز امیدیه