تشکیل اتاق فکر فرهنگی پرورشی در آموزش و پرورش رامشیر

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیر در ادامه پیشنهاد تشکیل یک اتاق فکر فرهنگی پرورشی در بدنه آموزش و پرورش را داد.

به گزارش خورنا از رامشیر، جلسه معاونین و مربیان پرورشی مدیریت آموزش و پرورش رامشیر در سالن اجلاس این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه جواد عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیر ضمن اعلام محکومیت هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) این کار را ناشی از عجز ابر قدرت ها در برابر نور اسلام دانست.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و نیز بازگشایی مدارس، تبیین حقایق و ارزش های جنگ و دفاع مقدس را از مهم ترین وظایف مربیان پرورشی دانست و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در دبیرستان حضرت زهرا(س) را از کارهای قابل تقدیر در این هفته معرفی نمود.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیر در ادامه پیشنهاد تشکیل یک اتاق فکر فرهنگی پرورشی در بدنه آموزش و پرورش را داد و به مربیان توصیه نمود تا از ظرفیت های کانون ها استفاده نموده و دانش آموزان را با این مکان ها آشنا سازند تا با حضور در عرصه های فعالیتی نمونه در کانون ها از جمله خبرنگاری، آینده ای روشن برای دانش آموزان مستعد ترسیم نمایند.

در ادامه علی بکدلی معاون پرورشی و تربیت بدنی از همکاران خواست تا در حضور مدیر آموزش و پرورش به بیان پیشنهادات و انتقادات خود بپردازند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی از برنامه ریزی برای تقدیر از فعالان نماز در مدارس و نیز برنامه تجلیل از حامیان قرآن خبر داد و پیشنهاد برگزاری یک یادواره شهدا به سبکی نوین و با استفاده از دانش آموزان مدارس را مطرح نمود.

در پایان این جلسه هر یک از کارشناسان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

گفتنی است در این جلسه، همه کارشناسان و مربیان جهت محکومیت اهانت به رسول اکرم(ص) قیام نموده و فریاد لبیک یا رسول الله سر دادند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *