گزارش فرماندار اهواز از روند قطعی برق و وضعیت فعلی اهواز

خورنا | احمدرضارستمی: فرماندار اهواز با اشاره به قطع برق اهواز و مشکلات بوجود آمده ناشی از آن افزود: مشکل بیشتر نقاط اهوازرفع شده است و شرایط موجود طی ساعات آینده به حالت عادی برمی گردد.

 

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز٬ اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار این شهرستان درجلسه ستاد بحران در خصوص مشکلات پیش آمده امروز در کلانشهر اهواز که با حضور علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تشکیل شد،گفت: با توجه به قطعی برق ومشکلات ناشی از آن که موجب قطعی آب و خطوط تلفن همراه شده بود در این جلسه بررسی و تصمیم گیری شد.

فرماندار اهواز علت قطع برق اهواز را گرد و خاک و رطوبت ۹۶ درصدی هوا عنوان کرد و ادامه داد: درحال حاضر برق بیشتر نقاط اهواز وصل شده است و نقاط دیگرشهر نیز تا ساعات آینده متصل می شوند.

ارزانی بیرگانی با بیان اینکه از پنج نیروگاهی که از مدار خارج شده بود افزود: مشکل ۴ نیروگاه برطرف و وارد مدارشد و برق مناطق مختلف این شهر نیزدر حال متصل شدن است.

 

وی  با بیان اینکه شرایط موجود طی ساعات آینده به حالت عادی برمی گردد، اضافه کرد: پس از بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ و یکی از ایستگاه های برق اهواز مشکلات این مناطق پس از وصل شدن برق رفع شد.

 

گفتنی است روز شنبه قطعی آب ، برق و همچنین اختلال مخابراتی و اینترنتی در برخی مناطق ٬ زندگی ساکنان شهر اهواز را در نخستین روز هفته مختل کرده بود. و نیز قطع برق موجب تعطیلی ادارات ، سازمان ها ، بانک ها و مدارس کلانشهر اهواز در این روز شده بود.

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *