بیانیه ای شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر در تجلیل از حضور حماسی و با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خورنا -بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر حماسه عظیمی از وحدت و همبستگی ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن رقم خورد و عمق ارادت و دلبستگی مردم عزیز این مرز و بوم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان(ره) به اثبات رسانید.
مردم ولایتمدار و غیوربندرماهشهر نیز همگام با آحاد مردم قهرمان ایران اسلامی ، با حضور حماسی و آگاهانه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن،  سی وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی را گرامی داشته و به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیکی از عمق جان گفتند.
اینجانبان ضمن قدردانی از این حضور حماسی و دشمن شکن، در برابر اقیانوس باعظمت و خروشان ملت رشید ایران در دفاع از ارزشهای متعالی اسلامی و انقلابی خویش، سر تعظیم فرود آورده و سپاسگزاری خود را به پیشگاه مردم فهیم و همیشه در صحنه بندرماهشهر تقدیم می داریم.
بی‌تردید این حضور درخشان و پرتلالو، برگ زرین دیگری را درتاریخ سراسر حماسه وایثار وافتخار این خطه ازمیهن عزیزمان ، ثبت کرد ونمایشگاهی از شکوه عزت ، عظمت واقتدارایرانیان را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت واین پاسخی بود محکم وحماسه ای روشن در برابر یاوه گویی ها وتهدیدات حکام جنایتکار آمریکا ونوکران حلقه به گوش آنان ، درود خدا برشما مردم مومن ، بصیر،شجاع وخداجوی بندرماهشهر.
۲۲ بهمن ۱۳۹۵
غلامحسین کمایی شهردار
نعمت الله قنواتی رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *