اعطای وام بانکی به هنرمندان آبادانی

خورنا : احمد امیری اظهار داشت: هرنمندان جزء اقشار بسیار ارزشمند در جامعه بوده و باید بر کار آنها ارج نهاد.
به گزارش خورنا وبه نقل از فارس، وی افزود: باید به دغدغه‌های مالی و اجتماعی آنها پرداخت و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.
دبیر جمعیت صنفی هنرمندان آبادان تصریح کرد: طی چند مدت اخیر پیگیر برنامه‌های اعطای وام به هنرمندان آبادانی بودیم که خوشبختانه این امر به تازگی محقق شد.
به گفته وی نحوه اعطای وام به هنرمندان و چگونگی بازپرداخت آن بر عهده بانک ملی است.
امیری خاطرنشان کرد: همه هنرمندان عضو جمعیت صنفی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی اضافه کرد: مقرر شده که تسهیلات مورد نیاز هنرمندان در ماه جاری با معرفی به بانک آغاز شود که اطلاعات تکمیلی را به‌زودی در اختیار داوطلبان قرار خواهیم داد.
دبیر جمعیت صنفی هنرمندان آبادان با اشاره به اینکه این جمعیت در نظر دارد که وام تحقق یافته را هر ساله به ۱۰ نفر از واجدین شرایط اعطا کند گفت: از مشارکت‌های مردمی نیز برای تأمین مبلغ وام مورد نظر استفاده می‌شود.
وی با بیان میزان وام اعطایی به هنرمندان آبادانی یادآور شد: اعتبار این تسهیلات از سقف ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان بسته به نیاز فرد برآورد می‌شود.
امیری بیان کرد: هنرمندان آبادانی باید بیش از پیش مورد حمایت مسئولان شهری قرار گرفته و به مشکلات و موانع کاری و اجتماعی آنها رسیدگی شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه آبادان شهری ولایتمدار و هنرمندان آن بسیار مستعد و متعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته بتوان گامی در راستای رفع گوشه‌ای مشکلات در پیش‌روی هنرمندان این مرز و بوم برداشت.