شکست خانگی نفت امیدیه مقابل برق نوین شیراز در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور

اسداله ترحم / خورنا – نفت امیدیه در بازی خانگی بهترین فرصت را برای یک برد سه امتیازی خانگی از دست داد. ومغلوب برق نوین شیراز شد.

هفته بیست و دوم لیگ دسته دو کشور امروز برگزار شد. در حساس ترین دیدار این هفته برق نوین شیراز میهمان نفت امیدیه بود.

در این دیدار که از ساعت ١۴:۲۰ برگزار شد با شکست امیدیه ای ها همراه بود. نفت در این دیدار با ترکیب هادی طیب، خیرالله ویسی، محمد مجرد، علی حسینی، میلاد ربانی، مهدی کاووسی، مصطفی علیخانی، نصرالله درفشی، نیما ظفریان، سجاد عبدویی و حسین جودکی به میدان آمد و برقی ها نیز با ترکیب مسلم حق شناس، صادق کرمی، مجید بهروزی، قاسم رزمی، شایان کارگر، احمد نصیری، رضا فیروز زاده، پوریا اریاکیا، رسول بهاروندی، وحید شاکر و صادق رضائی پای به زمین مسابقه نهادند.

در این دیدار برقی های شیراز با غافلگیر کردن تیم میزبان توانستند در نیمه اول با دو گل شایان کارگر و صادق رضایی در دقایق ٢٨ و ۴۵ با برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم این نفت امیدیه بود که برای فرار از این شکست خانگی تلاش زیادی کرد وبازی را هجومی آغازکرد و خیلی زود و در ابتدای نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد. که پنالتی را خیراله ویسی با بی دقتی به بیرون زد و بهترین فرصت را برای جبران یکی از گلها به هدر داد. در ادامه بازهم نفت امیدیه فشار زیادی آورد و دوباره در محوطه جریمه روایی کاپیتان تیم نفت امیدیه سرنگون شد وحتی کمک داور اعلام پنالتی نمود ولی داور وسط اعتقادی به پنالتی نداشت که با اعتراض شدید بازیکنان وکادر فنی تیم نفت روبرو شد. حملات نفت امیدیه ادامه داشت ولی تنها در دقیقه ٧۵ مصطفی بیات توانست یکی از گلهای خورده نفت را جبران کند.

در نهایت این دیدار با شکست دو بر یک نفت امیدیه در خانه همراه شد.برق نوین با این پیروزی ٣۶ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. نفتی ها نیز با یک بازی بیشتر نسبت به رقیبان خود با ٣۵ امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *