پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت ۱۲بهمن سالروز ورود امام خمینی به ایران و آغاز دهه فجر

خورنا | احمدرضارستمی: به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ٬ دکتر غلامرضا شریعتی ضمن تبریک این ایام به مردم غیور خوزستان پیام بدین مضمون داد:

بسم الله الرحمن الرحیم

“انقلاب ما انفجار نور بود ” امام خمینی(ره)

۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ یادآور عظمت،اقتدار و حماسه ملتی است که پس از سالها مجاهدت و مبارزه علیه جهل،استبداد ، خودکامگی و وابستگی با سردادن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی پیر فرزانه و مراد خود را به گرمی در آغوش کشیدند و بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.
یوم الله دهه فجر پایانی بود بر وابستگی به اربابان و قدرت های شرق و غرب و آغاز باور و اتکاء به قدرت لایزال الهی و مردم که با رمز اتحاد و همدلی با ایستادگی و اراده ای کم نظیر به جهانیان ثابت نمودند که روح آزادگی و حق طلبی شان دیوارهای به ظاهر تسخیر ناپذیر مستبدبن و خودکامگان را در هم می شکند.
تجدید حیات ملت ایران به رهبری حضرت امام(ره ) در پرتو آموزه های حیات بخش دین مبین اسلام و فرهنگ عاشورایی روح تازه ای در کالبد ملت ایران دمید که امروز نسیم روح بخش آن وجدان بیدار ستمدیدگان سراسر عالم را نوید و نوازش می دهد.
توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان در ۳۷ سال گذشته هرگز نتوانست خللی در عزم و اراده ملت ایران و رهبران آن از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.این ملت به درستی متوجه شده است تمسک به مکتب ائمه و فرهنگ تعالی بخش اسلام متضمن سعادت دنیوی و اخروی آنان است و در این راه همه موانع و سختی ها را پشت سر گذاشته و هرگزاز پای نخواهند ایستاد.
امروز بر ما مسولان است تا با تداوم راه و آرمان مقدس شهیدان خدمت بی شائبه به مردم یعنی ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه عمل ،رفتار و وجه همت خود قرار داده و دراین راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از عموم مردم شریف و آگاه استان دعوت می نماید ضمن حضور حماسی در برنامه های این ایام فرخنده بار دیگر میثاق جاودانه خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی،آرمان های امام راحل عظیم الشان و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مستحکم و تجدید نمایند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان