سرمربی شاهین ماهشهر: مساوی نتیجه عادلانه تری بود

خورنا –موسی قنواتی روز دوشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش در برابر شاهین بوشهر درگفت و گو با ایرنا گفت: هر دو تیم موقعیت های پنجاه تا شصت درصدی برای رسیدن به گل داشتند که در این بین شاهین بوشهر توانست با استفاده از توانایی بازیکن با تجربه خود به گل برسد.

وی بیان کرد: فوتبال امروز روی بد خود را به تیم شاهین ماهشهر نشان داد و در روزی که نیاز مبرم به پیروزی داشت از روی غفلت مدافعان متحمل شکست شدیم.
قنواتی اظهار داشت: بازیکنان ماهشهری از حداقل فرصت های خود در این دیدار نیز نتوانستند استفاده کنند تا کار این تیم برای صعود به مرحله پایانی به سه دیدار پایانی بکشد.

وی یادآور شد: پیش از پذیرش گل دو موقعیت خوب به مهاجمان ماهشهری رسید ولی در عین ناباوری آنها را هدر دادند.

قنواتی افزود: با توجه به اینکه در بازی های امروز از تیم های بالای جدول به جز بازی های شاهین ماهشهر و شاهین بوشهر همه آنها با تساوی پایان یافته در ادامه بازی ها با جنگندگی تمام برای کسب سهمیه صعود تلاش خواهیم کرد.

سرمربی شاهین ماهشهر در ارتباط شانس صعود شاهین بوشهر برای صعود به مرحله پایانی لیگ دو عنوان کرد: این تیم در فصل جاری بازی ها شرایط خوبی ندارد ولی با این حال امیدوارم با هواداران پرشماری که دارد از تیم های صعود کننده به لیگ یک باشد.

قنواتی در ارتباط با نحوه قضاوت این دیدار نیز گفت: داوران این بازی بهترین قضاوت ممکن را داشتند و در این راستا از مسئولان ذیربط برای چینش آنها برای این بازی تقدیر می کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *