فرماندار شهرستان هفتکل از اجرای بیش از ۵۶۰ برنامه فرهنگی، هنری، بصیرتی و عمرانی در دهه ی مبارک فجر این شهرستان خبر داد.

قادر سبحانی|خورنا – اسحق مرادی فرماندار این شهرستان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد :۲۱ طرح عمرانی ، خدماتی ، رفاهی ، آموزشی ، بهداشتی ، و نیز کشاورزی آماده بهره برداری و کلنگزنی می باشند.

مرادی دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: ملت ایران عزتش در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی که در انقلاب زحمت کشیدند.

وی با تشریح دیگر برنامه های دهه فجر در سطح مناطق شهری و روستایی بیان کرد : ستاد دهه فجر این شهرستان در قالب ۱۸ کمیته تشکیل و شرح وظایف به هر یک از کمیته ها ابلاغ شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال بهترین برنامه ها را در شهرستان خواهیم داشت .

فرماندار اظهار داشت: برنامه های دهه فجر با مشارکت گسترده و واگذاری امور به مردم در تمامی مناطق انجام می گیرد.

اسحق مرادی نواختن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه، رژه موتوری ، یادوراه شهدا ، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، جشنواره فرهنگی وهنری محلی ،دیدار با خانواده معظم شهدا ، جشن بزرگ انقلاب ، غبارروبی مزار شهدا و آماده سازی و آذین بندی فضای شهر و خیابان ها را از برنامه های شاخص ایام دهه فجر در سطح شهرستان عنوان کرد.

عالیترین مقام دولت در شهرستان ضمن دعوت از آحاد مردم شهرستان هفتکل به شرکت در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن ، افزود : حضور پرشور مردم در این راهپیمایی مقدمه ای تاثیر گذار برای حضور حماسی در انتخابات اردیبهشت ماه ۹۶ می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *