اجرای ۸ مصوبه در شورای سلامت خرمشهر

خورنا: فرماندار خرمشهر از اجرای هشت مصوبه از ۳۴ مصوبه اعلام شده در شورای سلامت خرمشهر خبر داد.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار کرد: تا کنون شش جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در شهرستان خرمشهر برگزار شده که ماحصل جلسات فوق ۳۴ مصوبه بوده است.

وی افزود: از این تعداد تاکنون هشت مصوبه تحقق یافته و ۲۰ مصوبه دیگر در دست اقدام است و شش مصوبه تحقق نیافته وجود دارد که در دست بررسی است.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: از اولویت‌های سال جاری شورای سلامت خرمشهر اختصاص یک جلسه کارگروهی در خصوص بررسی علل تحقق نیافتن مصوبات سال گذشته این شورا است.

وی با اشاره به عمده مشکلات شهرستان خرمشهر در این بخش گفت: از عمده مشکلات خرمشهر در این بخش می‌توان به محل کشتارگاه فعلی منطقه، محل عرضه و فروش دام‌های زنده، بحث حاشیه شهر اشاره کرد.

حسینی افزود: بازار روز، زمین‌های خالی از سکنه،مخروبه و بازسازی نشده،تعیین تکلیف انهار شهرستان خرمشهر از جمله مشکلات منطقه در بحث سلامت و بهداشت محیط است که باید با همکاری اعضای شورا رسیدگی شود.

وی ادامه داد: تشکیل شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مشارکت همه شهروندان در تحقق مصوبات در همکاری با مسئولان منطقه ضروری است.

فرماندار خرمشهر در پایان گفت: این شورا با همیاری همه مسئولان منطقه برنامه‌ها و مصوبات ویژه‌ای را برای اجرایی کردن و ارتقای هر چه بیشتر سطح سلامت و امنیت غذایی شهروندان خرمشهری دارد.