ره آورد سفر استاندار خوزستان به استان لوبلسکی لهستان

pic۲۰۱۷۰۱۲۶۰۴۳۷۰۰خورنا | احمدرضارستمی: دکترشریعتی استاندار خوزستان در حاشیه نشست شورای بحران خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: سفر هیات خوزستانی به استان لوبلسکی لهستان یک سفر کاری و در راستای تفاهمات اقتصادی و همکاری مشترک فرهنگی اجتماعی بین کشور ایران و لهستان بود .

وی افزود: در این سفر ۹ تفاهم نامه در زمینه های پتروشیمی، کشاورزی ، مکانیزاسیون کشاورزی برق، حمل و نقل٬ مناطق آزاد و بازیافت پسماندها صورت گرفته است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هرچند تفاهم نامه به معنای انعقاد قرارداد نیست ولی امیدواریم تفاهم نامه های انجام شده عملیاتی شوند.

وی بیان کرد: تا پایان امسال یا اوایل سال آینده یک هیأت لهستانی به خوزستان سفر می کند.

دکتر شریعتی در پایان اذعان کرد: در این سفر دیداری با مقامات بلندپایه لهستان داشتم و با معاون وزیر اقتصاد، معاون وزیر انرژی و یکی از وزرا در حوزه فرهنگ نیز مذاکراتی انجام دادم که جزئیات آن در روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.

لازم به ذکر است استاندار خوزستان در رأس یک هیأت عالی رتبه استانی پنجم بهمن ماه عازم استان لوبلسکی لهستان شد٬ ولی در اثر وقوع پدیده گردوغبار شدید و حاکم شدن وضعیت بحرانی در استان ٬ برای ساماندهی وضعیت بوجود آمده این سفر را نیمه تمام گذاشت و به خوزستان بازگشت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *