همایش تجلیل از کشاورزان و دامداران نمونه در آبادان

خورنا – همایش تجلیل از کشاورزان و دامداران برتر بخش کشاورزی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به همت شرکت هاتی خدمات بیمه ای اطمینان کشت و آتیه سازان با حضور مدیر گروه خدمات بیمه ای استان خوزستان ، مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای آبادان و خرمشهر و روسای بانک کشاورزی این دو شهرستان، نماینده صندوق بیمه در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان و همچنین کشاورزان و دامداران نمونه با هدف تشریح راهبردها و سیاست های کلی صندوق بیمه کشاورزی در خصوص بیمه محصولات کشاورزی و دام طیور و آبزیان در مدیریت جهاد کشاورزی آبادان برگزار شد.
مدیر گروه خدمات بیمه ای استان خوزستان در این همایش در خصوص خدمات بانک در زیر بخش-های مختلف بویژه اعتبارات و بیمه کشاورزی توضیحات مبسوطی ارائه نمودند.
محمد آلاله نسبت به ارائه آمار و عملکرد بیمه کشاورزی در شهرستانهای آبادان و خرمشهر در سال زراعی گذشته و همچنین خدمات ویژه بیمه کشاورزی جهت کشاورزان و دامداران نمونه، پرداختند.
ناجی شهیب زاده؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان، دیگر سخنران این همایش نیز با اشاره به نقش مهم و موثر بیمه محصولات کشاورزی و اینکه کشاورزان همه سرمایه خود را در این بخش هزینه میکنند گفت: پسندیده است که صندوق بیمه محصولات کشاورزی با پرداخت های به موقع و پوشش حد اکثری در کشاورزان ایجاد انگیزه کند.
در ادامه این همایش دامداران و کشاورزان نمونه دو شهرستان آبادان و خرمشهر مشکلات ، سوالات و پیشنهادات خود را با مدیر گروه خدمات بیمه ای استان خوزستان مطرح کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *