تشکیل اولین تعاونی تولید روستایی در اروند کنار

خورنا –
تشکیل اولین تعاونی تولید روستایی در اروند کنار
جلسه هیئت موسس اولین تعاونی تولید روستایی در بخش اروند کنار تشکیل شد. این تعاونی تولید مناطق عمرانی KQ4 تا KQ15 را شامل می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان با اعلام خبر فوق گفت: یکی از عوامل مؤثر در شکوفایی اقتصادی کشور، تقویت نهادهای مرتبط از جمله تعاونی های تولید روستایی است. شرکت های تعاونی تولید روستایی نوعی از تشکل های اقتصادی تولید در بخش کشاورزی ایران است که با تشکیل شرکت تعاونی های تولید روستایی میتوان موجب ارتقای سطح زندگی، درآمد سرانه، بهره وری مطلوب از منابع روستایی، جلوگیری از مهاجرت روستایی بی رویه و نگه داشت جمعیت و برقراری توازن میان توسعه روستایی و شهری شد.
ناجی شهیب زاده گفت: در حال حاضر دو تعاونی تولید روستایی در آبادان وجود دارد و اولین تعاونی تولید اروند کنار هم تشکیل شد که از مناطق عمرانی KQ 4 الی KQ15 را شامل میشود، تشکیل یک تعاونی تولید هم در چوئبده در دست اقدام است.
شهیب زاده ادامه داد: تشکیل این تعاونی در راستای نشست‌های تخصصی در اروندکنار، منیوحی و چوئبده با حضور کارشناسان سازمان تعاونی روستایی استان خوزستان، رئیس تعاون روستایی آبادان و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی آبادان با کشاورزان فعال و پیشرو است که خوشبختانه با همکاری و تلاش کشاورزان منطقه به ثمر نشست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *