نماینده مردم آبادان: افتتاح پل کابلی امام رضای مینوشهر باعث دلگرمی مردم منطقه شد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: افتتاح پل کابلی امام رضای مینوشهر باعث دلگرمی مردم منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، محمدسعید انصاری ظهر امروز در حاشیه افتتاح پل امام رضا (ع) مینوشهر با اشاره به افتتاح این پروژه اظهار کرد: طرح‌های این‌چنینی در منطقه باعث دلگرمی شهروندان و جذب بیشتر گردشگران و مسافران به منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه‌ مردم در مسائل اولیه خود در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با مشکل روبه‌رو هستند، افزود: سرمایه‌های هنگفتی در منطقه آزاد اروند وجود دارد که مسئولان باید از سرگردانی آن جلوگیری کرده و به رفع بیشتر مشکلات شهروندان توجه کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان منطقه و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند با تلاش و دیانت خود درصدد رفع مشکلات شهروندان همت می‌کنند.

* خرمشهر به همه ملت ایران تعلق دارد و کمبودهایش مختص مردم خرمشهر است

محمدسعید انصاری در خصوص شکست حصر آبادان گفت: همه ملت ایران و از اقلیت‌های مختلف دینی و قومی برای شکست حصر آبادان در این منطقه حاضر شدند که ثمره این امر امروز با پیشرفت‌های صورت گرفته در شهرستان قابل برداشت است.

وی در ادامه با اشاره به خرمشهر و مشکلات مردم این منطقه عنوان کرد: خرمشهر به همه ملت ایران تعلق دارد اما کمبودها، مشکلات، زجرها و دردهایش مختص شهروندان خرمشهری است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صبر و استقامت مردمان آبادان و خرمشهر فراموش نشدنی است و اکنون نیز با پایداری راه امام راحل و شهیدان انقلاب را ادامه می‌دهند.

* مشکلات حواشی شهرها نادیده گرفته شده است

وی در خصوص مشکلات حواشی شهرها و توجه بیشتر به مردم این مناطق گفت: مشکلات حواشی شهرها و روستاهای آبادان، خرمشهر و به خصوص مردم مینوشهر از سوی مسئولان نادیده گرفته شده و توجه کمتری به آن شده است.

انصاری افزود: احیا و پیشرفت کشاورزی این منطقه برای ما در الویت قرار دارد و باید به صنعت گردشگری این جزیره سرسبز برای جذب توریست، پشتکار بیشتری از سوی مسئولان صورت بگیرد.

وی در پایان با یاد کردن از خدمات مدیران گذشته خاطرنشان کرد: یاد و خاطره مدیران گذشته این خطه خصوصاً «مرحوم عباسی» که با خدمات خود در یاد مردم مینوشهر و همه مسئولان زنده است را گرامی می‌داریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *