معاونت سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان علت قطعی آب و برق اهواز را در روز شنبه تشریح کرد

خورنا | احمدرضارستمی: حجت الاسلام لطف الله سپهر رئیس ستاد دهه فجر در نشست خبری که در استانداری خوزستان برگزار شد گفت: در دهه فجر امسال ۲۱ کمیته استانی و ۱۷ کمیته برای شهرستانها تشکیل و بیش از ۱۵۰ هزار اقلام تبلیغاتی متنوع را در سطح استان توزیع شده است .

وی افزود: بیش از ۶۵ ستاد در استان برای گرامی داشت ایام دهه فجر تشکیل شده است و در ۷۰ نقطه استان خوزستان در مراکز شهرستانها و شهرها و بخش ها راهپیمایی خواهیم داشت .

رئیس ستاد دهه فجر استان خوزستان تصریح کرد: با جمع بندی که صورت پذیرفت قریب ۱۵هزار برنامه در غالب فعالیتهای فرهنگی هنری٬ جنگ شادی٬ نمایشگاهی٬ افتتاح پروژه ها٬ فعالیت های قرآنی٬ فعالیت های کانون فرهنگی هنری مساجد٬ فعالیت نمایشگاهی کتاب و نمایشگاههای دیگر را در سطح استان خواهیم داشت .

وی ادامه داد: ما برای دیدار مردمی با آیت الله جزایری هفت برنامه را ساماندهی کرده ایم که این برنامه ها شامل دیدارهای عشایر٬ خانواده معظم شهدا و ایثارگران٬ دستگاههای دولتی٬ بانوان٬ اصحاب فرهنگ و هنر٬ وفعالان قرآنی و مسجدی با ایشان میباشد و بنا داریم در روز ۱۹ بهمن هم از نیروهای نظامی و ارتش نیز تجلیل به عمل آوریم .

حجت السلام سپهر در پایان ضمن تاکید بر این مطلب که امسال با رفع نواقص سالهای گذشته در صدد برپایی جشنی باشکوه برای پیروزی انقلاب هستیم گفت: ما امیدواریم با کاری که اصحاب رسانه و مطبوعات بویژه رسانه های استان خواهند کرد٬ شاهد حضور چشمگیر مردم استان در راهپیمایی۲۲ بهمن باشیم زیرا که امسال حضور مردم فوق العاده برای تصمیمات جهانی و برای تشویق و ترغیب مردم در انتخابات آینده و در امید و نشاط برای خدمت گذاران مردم و تولید یأس و نا امیدی در دشمنان انقلاب اسلامی فوق العاده موثر است .

لازم به ذکر است حجت السلام سید لطف الله سپهر رئیس ستاد دهه فجر استان خوزستان به همراه دکتر علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در روز شنبه ۹ بهمن در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات استانداری خوزستان به سئوالات خبرنگاران در مورد نحوه برگزاری برنامه های دهه فجر توضیحاتی را ارائه کردند