امام جمعه مینوشهر: افتتاح پل مینوشهر حاصل تدبیر فرزندان این خطه است

خورنا: امام جمعه مینوشهر گفت: افتتاح پل امام رضا (ع) در مینوشهر با تدبیر فرزندان این خطه در سازمان منطقه آزاد اروند میسر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر محمدجواد عادل‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح پل امام رضا (ع) در منطقه مینوشهر، در جمع مسئولان محلی آبادان، خرمشهر، مینوشهر، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و نمایندگان مردم آبادان و خرمشهر که برای افتتاح این پروژه در محل فوق حاضر بودند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این خطه اظهار کرد: این طرح با درایت و دانش فرزندان شهرهای آبادان و خرمشهر ساخته شده است.

وی افزود: پروژه‌های این‌چنینی در منطقه با سه فاکتور ولایت‌مداری مردم و مسئولان، تابعیت از ولایت و فرمانبرداری زیر لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران میسر شده می‌شود.

امام جمعه مینوشهر ادامه داد: مردم مینوشهر با تحمل، صبوری، حمایت‌های روحی،معنوی و نفسانی خود مسئولان را پشتیبانی کرده و نشان دادند در راه عزت سرزمینشان از هیچ کاری فروگذار نیستند.

* مشکل اصلی اشتغال جوانان است

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در مینوشهر گفت: مسئله اساسی و مهمی که مردم این منطقه را درگیر کرده اشتغال جوانان است که مسئولان محلی باید برای رفع آن چاره‌ای بیاندیشند.

عادل‌پور تصریح کرد: مسئله حیاتی دیگر در مینوشهر احیای کشاورزی منطقه خصوصاً نخیلات آن است که در صورت تمرکز در این بخش می‌توانیم به آمار مناسبی در زمینه اشتغالزایی دست پیدا کنیم.

وی افزود: شکوفایی کشاورزی و در پیرو آن افزایش ثمردهی نخیلات، در گرو احیای آب منطقه و تمرکز بر این شریان حیاتی برای افزایش تولیدات کشاورزی است.

امام جمعه مینوشهر در پایان گفت: با همیاری و همکاری مسئولان محلی و استانی همچنین صبر و تحمل مردم غیور مینوشهر به زودی شاهد شکوفایی بیشتر و افتتاح پروژه‌هایی از این دست هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *