جانباز هندیجانی: همچنان با بنزین‌فروشی روزگار می‌گذرانم

خورنا: جانباز هندیجانی گفت: با وجود حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و ۱۰ درصد جانبازی‌ام، زیرپوشش بنیاد شهید و یا هیچ ارگان دیگری نیستم و تنها راه درآمدم بنزین فروشی است.

سیف‌الله شمبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با تبریک به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان اظهار کرد: سال‌های زیادی را در جبهه‌های جنگ مشغول دفاع از شرف و ناموس ملت و کشورم بودم و اگر لازم باشد باز هم این کار را تکرار می‌کنم.

وی افزود: برای کسب شغل و کار مناسب به هر در و پیکری زده‌ام اما تاکنون شغل مطلوبی پیدا نکرده و به ناچار بنزین می‌فروشم.

این جانباز ۴۶ ساله هندیجانی اضافه کرد: ادامه این کار با سن و سال و شرایط جسمی من مغایرت دارد اما مجبور به انجام آن هستم زیرا تنها از این طریق خرج خانواده‌ام را تأمین می‌کنم.

وی با بیان اینکه با وجود حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و ۱۰ درصد جانبازی‌ام زیرپوشش بنیاد شهید و یا هیچ ارگان دیگری نیستم و تنها راه درآمدم بنزین فروشی است.

* هیچ ارگانی من را حمایت نکرده است

شمبدی با بیان اینکه هر روز ساعات زیادی را در خیابان سپری می‌کنم و امیدوارم که دستی برای خرید بنزین به سویم دراز شود، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مسئول و یا ارگانی وی را مورد حمایت قرار نداده است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا به بنیاد شهید برای زیرپوشش قرار گرفتن مراجعه‌ای داشته است، گفت: به بنیاد شهید مراجعه کرده اما می‌گویند هیچگونه مزایایی شامل حالم نمی‌شود.

جانباز ۱۰ درصد هندیجانی با بیان اینکه من فقط نام جانباز را با خود یدک می‌کشم، تصریح کرد: درست است که به‌خاطر جانبازی ۱۰ درصدی‌ام از حمایت مسئولان مغفول مانده و با همه شرایط سخت و ناملایمات روزگار کنار بیایم؟

وی با بیان اینکه درآمد حاصل از یارانه دولتی کفاف یک سوم مخارج زندگی‌ام را نیز نمی‌دهد، گفت: در برخی از ماه‌ها برای پرداخت اجاره خانه با شرایط دشواری مواجه می‌شوم.

وی دارای شش فرزند بوده و به گفته خودش تنها در پی شغلی برای تأمین مخارج زندگی‌اش است در غیر این‌صورت هیچ دلخوشی به کمک از سوی مسئولان و مصاحبه با رسانه‌‌ها ندارد.