قطار مشکلات سیمان کارون شهرستان مسجدسلیمان به ایستگاه استانداری خوزستان رسید

میثاق حاجتی / خورنا: جلسه اعضای شورای اسلامی کار و نمایندگان کارشناسان سیمان کارون، با استاندار خوزستان برگزار شد.

phpThumb

به گزارش پایگاه خبری خورنا فرشاد خدادادیان عضو علی البدل شورای اسلامی کار سیمان کارون با اعلام این خبر گفت: در این جلسه اعضای شورای اسلامی کار و نمایندگان کارشناسان از دکتر شریعتی بابت اهمیت دادن به صدای دادخواهی کارگران تشکر و قدردانی نمودند.

وی ادامه داد: استاندار خوزستان در این جلسه در سخنانی گفت: می دانم جلسات متعددی توسط مسئولین شهرستان با حضور نمایندگان پرسنل و هیئت مدیره تشکیل گردیده اما به علت عدم تعهد اجرایی نمایندگان هیئت مدیره به مصوبات و تصمیمات انجام گرفته، عملاً این جلسات بی نتیجه بوده و در این مدت مشکلات بیشتری نیز به وجود آمده است.

وی ادامه داد: دولت در ارتباط با مشکل اخیر شرکت که منجر به توقف تولید گشته وظیفه خود را انجام داده است و رایزنی ها جهت وصل انرژی گاز مصرفی مورد نیاز خط تولید باعث گردیده شبکه گاز مورد نیاز وصل گردد. ایشان در ادامه بیان داشتند: مشکلات به وجود آمده بر اثر عدم برنامه ریزی صحیح از سوی مدیران و سوء مدیریت می باشد …

همچنین در این جلسه نمایندگان پرسنل ضمن ارایه خواسته های مکتوب خود به صورت شفاهی نیز به مشکلات عموم پرسنل، باربری ها و رانندگان اشاره نمودند. لازم به توضیح می باشد که پرسنل رسمی این شرکت ۵ ماه ، جذب نیرو ۶ماه و نیروهای پیمانکار بیش از ۱۰ ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت ننموده اند .

همچنین به درخواست اعضای شورای اسلامی کار، دکتر شریعتی دستور دادند جلسه ای در روز شنبه ۲ بهمن ماه به میزبانی دکتر بحرینی معاونت اقتصادی استانداری و با حضور نمایندگان کارفرما و پرسنل جهت رفع مشکلات حقوقی پرسنل تشکیل گردد.

منبع: باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *