گلایه ای از شانتاژ رسانه ای اداره منابع طبیعی باغملک

خورنا -گلایه ای از شانتاژ رسانه ای اداره منابع طبیعی باغملک

اقدام زیبای فرهنگیان طبیعت دوست قلعه تلی از جمله آقایان نعمت الله ولی زاده و غلامعلی برون و اما به کام دیگران؛

طرحی در ۱۱۲ هکتار برای احیای منابع طبیعی و جنگل ها که هر روز هدف دست درازی عده ای جهت تبلیغ رسانه ای و همچنین فضای مجازی رسانه ای بی هویت قرار می گیرد.

مهندس غلامعلی برون فعال محیط زیست قلعه تلی و از دوستداران طبیعت در گفتگویی با پایگاه خبری خورنا گفت امروز تیم ما که اکثرا نیز از جامعه فرهنگی و معلمان این خطه ایم مساحتی به وسعت ۳ هکتار از مجموع ۱۱۲ هکتار در نظر گرفته را واکاری کردیم.

وی ادامه داد؛ عده ای آمدند عکسی و فیلمی چند بنر در دست بدون اینکه خاکی روی لباسشان بنشیند عکسی گرفتند و قرعه کشی و کمتر از نیم ساعت از آمدنشان نیز غیبشان زد.

مهندس برون تاکید کرد؛ مجریان طرح از ورود مردم به این عرصه بسیار خوشحال و خرسند اند، ولی گلایه مند به جهت اینکه برخی از این موضوع انسانی، اجتماعی و فرهنگی زیبا سو استفاده ابزاری می کنند و ما از عدم حمایت های حقوقی منابع طبیعی دلگیریم ولی از آقایون مهندس شیرانی، دکتر شهریاری و چراغی و حسینی و نظری پرسنل منابع کمال تشکر را داریم.

برون در پایان گفت؛ به امید اینکه خدمتگزاری ها بخصوص در عرصه طبیعت صادقانه، انقلابی و توام با خلوص دل باشد نه آنکه خدای ناکرده مسئولین دنبال پرکردن بیلان کاری بوده و انسانیت را فراموش کنند.