خیرین بهبهان مانع از بروز بحران فضای آموزشی شهر شدند

خورنا: مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: اگر خیرین بهبهانی نبودند در این شهر نیز مانند دیگر شهرهای استان با بحران جدی فضای آموزشی مواجه می‌شدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان محمدحسین فرح‌بخش در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز دکتر سیدمحمد عادلی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بهبهان در طول تاریخ و از قبل تا بعد از انقلاب و حتی در زمان جنگ در امور خیر و انجام کارهای خیرخواهانه پیش‌قدم و پیش‌رو بوده است.

وی تصریح کرد: این امور خیر تنها به ساخت مدرسه معطوف نشده و خیرین در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت زایشگاه، بیمارستان، مسجد و دانشگاه صنعتی بهبهان حضور داشته‌اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان خاطرنشان کرد: اما بیشترین توجه به امر مدرسه‌سازی است زیرا مدرسه جایگاهی برای تربیت بنیادی و اصولی دانش‌آموزان و ساختن انسان‌هایی دانشمند در عرصه‌های مختلف است.

وی به جایگاه علمی بهبهان اشاره کرد و گفت: جایگاه علمی و افتخارات دانش‌آموزان این شهرستان از قدیم بالا بوده و هر سال نیز افزایش پیدا می‌کند زیرا وقتی فضای فیزیکی و نیروی انسانی تأمین شود، آموزش و پرورش کار راحتی دارد.

فرح‌بخش در پایان با تقدیر از حضور پررنگ خیرین بهبهانی در امر مدرسه‌سازی اظهار کرد: اگر خیرین در بهبهان دست ما را نمی‌گرفتند، با بحران شدید مواجه می‌شدیم، همانگونه که در دیگر شهرهای استان خوزستان نیز در خصوص کمبود فضاهای آموزشی با بحران‌های متعددی روبه‌رو هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *