نماینده مردم بهبهان: دولت‌ها حق بهبهان را ادا نکرده‌اند

خورنا: نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: دولت‌ها کمترین نگاه را به بهبهان داشته و حق این شهرستان و مردم آن را ادا نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان محمدباقر شریعتی در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز سیدمحمد عادلی در این شهرستان طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: بهبهان جایگاه ویژه‌ای در جهان شیعه داشته و اگر آیت‌الله وحید بهبهانی آن اقدام عظیم فرهنگی و انقلابی (مبارزه با اخباریون) را نمی‌کرد، به احتمال فراوان امروز همه اخباری بودیم.

وی ادامه داد: اما با اقدامات عظیم فکری که این عالم ربانی از بهبهان تا نجف اشرف انجام داد، شیعه تا به امروز از نگاه فرهنگی، شیعه و اصولی ماند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی افزود: این شهر و مردم آن در جنگ یکی از شهرستان‌هایی بودند که حرف نخست را در مدیریت این رویداد داشتند و سرداران شهیدی مانند بقایی، دقایقی، فنی و بهروزی و نقش پررنگ آنان در اداره جنگ افتخار و سند بزرگی برای بهبهان است.

وی بیان کرد: بهبهان پس از نجف‌آباد و قم با تقدیم یک‌هزار و ۱۰۰ شهید و تعداد زیادی جانباز و آزاده به اسلام و انقلاب، در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

نماینده بهبهان در مجلس با تأکید بر اینکه مردم این شهرستان از این فرصت‌ها استفاده نکرده‌اند، گفت: دولت‌ها نیز کمترین نگاه را در طول زمان به این شهرستان داشته و به نظر می‌رسد که حق مردم بهبهان ادا نشده  که از این تریبون از مسئولان کشور می‌خواهیم که این بهبهان مرکز ولایت و شیعه را دریابند و به جایگاه اصلی خود برسانند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *