فرماندار بهبهان: همکاری خیرین بهبهان معادل ۱۶ استان است

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: همکاری خیرین بهبهانی به میزان ۱۶ استان کشور پررنگ و سازنده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان فرهاد باذلی‌محبوب در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز دکتر سیدمحمد عادلی با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: بهبهان در خصوص خیرین مدرسه‌ساز در سطح خوزستان و حتی کشور پیشتاز است به گونه‌ای که میزان همکاری این افراد در این شهرستان معادل ۱۶ استان کشور است.

وی تصریح کرد: در همین سال تحصیلی سه مجتمع بزرگ آموزشی خیرساز را به بهره‌برداری می‌رسانیم که نشان از توجه و تلاش خیرین بهبهانی به این موضوع مهم و ارزشمند دارد.

فرماندار بهبهان بیان کرد: مجموعه خیرین بهبهان با این عملکرد مثبت و کم‌نظیر نشان دادند که در کشور سرآمد بوده و ما نیز به عنوان عضوی از این شهر به این موضوع افتخار می‌کنیم.

وی به سوابق علمی و وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان بهبهانی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان این شهرستان همواره افتخارات و موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب کرده‌اند که برای مثال در کنکور امسال در یک کلاس ۱۴ نفر در رشته پزشکی قبول شده و در سال‌های گذشته نیز حد نصاب‌های خوبی را از خود به جا گذاشته‌اند.

باذلی‌محبوب تصریح کرد: مردم این شهر نیز برای تحصیل فرزندان خود تلاش زیادی کرده و تمام وجود خود را برای پیشرفت آنها در عرصه علمی می‌گذارند که به همین دلیل در کشور زبانزد هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داشتن پزشکان کارآمد، مدیران و مسئولان عالی‌رتبه و توانمند در سطح کشور و حتی بین‌الملل نیز ناشی از همین توجهات و سطح علمی و استعداد بالای فرزندان این شهر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *