جانباز شیمیایی ۶۵ درصدی بهبهانی: شهادت تنها خواسته‌ام است

خورنا: جانباز شیمیایی ۶۵ درصدی بهبهانی گفت: تنها خواسته‌ام از خداوند شهادت در راه او بوده و در این مسیر همه مشکلات ناشی از شیمیایی شدن را تحمل می‌کنم.

حسن تقی‎زاده امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهدای مظلوم شیمیایی، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس به ملت ایران درس آزادگی، ایثارگری، خودباوری و مردانگی داد و همه باید این پیام‌ها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در برابر دشمنان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و ایستادگی و از جان‌گذشتگی رزمندگان ما پایبندی ملت ایران به انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن و اهداف خود را به همه جهان نشان داد.

این جانباز شیمیایی خاطرنشان کرد: در این جنگ عراقی‌ها از هیچ کار ناجوانمردانه‌ای برای شکست نیروهای اسلامی دریغ نکرده و یکی از همین اقدامات آنها، استفاده از بمب‌های حاوی مواد شیمیایی بود که بسیاری از رزمندگان ما را سالیان سال رنج و عذاب داد.

وی با اشاره به جانبازی خود نیز گفت: ۲۰ سال است که بعد از بمباران شیمیایی کربلای پنج با عوارض شدید آن در بدن خود مواجه بوده که از جمله مشکل در چشمان است که هم‌اکنون پیوند قرنیه کرده‎ام اما هر آن امکان دارد این عمل از سوی چشمانم پس زده شده و نیاز به عمل مجددی باشد.

تقی‎زاده خاطرنشان کرد: حتی یک سرماخوردگی ساده، مشکلات زیادی را برای من ایجاد کرده که با وجود آن دردها، سرماخوردگی را فراموش می کنم.

وی خاطرنشان کرد: اما با همه این وصف‌ها، خدا را شاکرم و امیدوارم با سخن و یا عملی اجر آن حضورها در جبهه‌ها را نزد خداوند از بین نبرده باشم.

جانباز شیمیایی ۶۵ درصدی بهبهان با بیان اینکه هر زمانی نیاز به حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل باشد، با جان و دل حضور می‌یابم، اظهار کرد: تنها خواسته و آرزویم از خداوند، شهادت در راه او و نظام اسلامی است.