اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات جوانان نفت

خرونا : فرید دریس  داشت: بعد از انجام تست‌گیری از حدود ۱۵۰ بازیکن مستعد آبادانی در رده سنی جوانان، تمرینات خود را با ۳۰ بازیکن دنبال می‌کنیم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به این موضوع که بازیکنان تیم سال گذشته جوانان صنعت نفت در سال جدید نیز شرایط سنی لازم را برای حضور در مسابقات داشتند با هماهنگی خوبی وارد مسابقات لیگ برتر کشور می‌شویم.
سرپرست تیم فوتبال جوانان صنعت نفت آبادان از وضعیت جدید تمرینات این مجموعه گفت و افزود: تمرینهای تیم ما در حال حاضر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دو بخش بدنسازی و مرور کارهای تاکتیکی پی گیری می‌شود.
وی در ادامه از اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش تیم فوتبال جوانان صنعت نفت به تمرین‌های این تیم گفت و خاطرنشان کرد: دانیال سلامیه، بهنام برزایی و محمد زبیر نیک‌نفس؛ بازیکنان تیم ملی جوانان هستند که با پایان اردوی این مجموعه در چند روز آینده به تمرینات تیم ما اضافه می‌شوند.
دریس همچنین از زمان آغاز مسابقات لیگ برتر جوانان کشور گفت و تصریح کرد: روز بیست و سوم ماه جاری در محل فدراسیون فوتبال کشور قرعه‌کشی مسابقات انجام شده و به احتمال فراوان از ابتدای مهر ماه رقابت‌های جوانان باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: دور جدید مسابقات لیگ برتر جوانان فوتبال کشور در سال جاری در یک گروه ۱۲ تیمی برگزار می‌شود.
تیم فوتبال جوانان صنعت نفت آبادان سال گذشته با قهرمانی در مسابقات دسته دوم جوانان کشور، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.