یک‌هزار واحد مسکن مهر در خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: تعداد یک‌هزار مسکن مهر تا شهریورماه سال جاری در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و به صاحبانشان واگذار می‌شود.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: سایت مسکن مهر شهرستان خرمشهر با برخورداری از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد در حال ساخت و تکمیل برای اعضای ثبت‌نام شده است.

وی افزود: تعداد یک‌هزار واحد این سایت مسکونی با پیگیری و اقدامات انجام شده تا شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده و به صاحبانشان واگذار می‌شود.

فرماندار خرمشهر خاطرنشان کرد: تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ واحد دیگر نیز در منطقه ۴۲ هکتاری خرمشهر از پیشرفت خوب و قابل قبولی برخوردار بوده و در اسرع وقت در صورت تکمیل سهم آورده اعضای تعاونی‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه سهم آورده اعضای تعاونی‌ها پایین است، اضافه کرد: دولت طبق تعهدات خود در قبال ساخت مسکن مهر این شهرستان سهم خود را به طور تمام و کمال پرداخت کرده است.

حسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حمایت از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان تصریح کرد: در راستای حمایت از مسکن مهر خرمشهر، ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی با بهره چهار درصد به اعضای تعاونی‌ها اختصاص داده شده تا در خصوص پرداخت سهم آورده خود با مشکلی روبه‌رو نباشند.

وی همچنین عنوان کرد: امیدواریم با حمایت بیش از پیش اعضای تعاونی‌ها بتوان در آینده‌ای نزدیک همه خانوارهای ثبت‌نامی در مسکن مهر شهرستان را در منازلشان مستقر کرد.