اعتبار پروژه جامع فاضلاب آبادان به ۱۱۵ میلیارد تومان افزایش می‌یابد

خورنا: فرماندار ویژه آبادان گفت: برای رفع مشکل فاضلاب شهری، اعتبار این پروژه را به ۹۰ میلیارد تومان افزایش داده و قصدمان بر این است که آن را به ۱۱۵ میلیارد تومان برسانیم.

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: برای رفع مشکل دیرینه فاضلاب در شهرستان آبادان پا را روی پدال گاز گذاشته و با به‌کارگیری همه پرسنل اجرایی درصدد انجام آن هستیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه جامع فاضلاب شهری در منطقه افزود: در همین راستا هفتگی جلساتی را با پیمانکار، مجری طرح، عوامل حفاری و دیگر مسئولان اجرایی برگزار کرده به بررسی موانع و مشکلات پیش‌روی همچنین ارزیابی پیشرفت کار پروژه می‌پردازیم.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به این پروژه جامع شهری تصریح کرد: اعتبار این پروژه از محل فروش اوراق مشارکت بوده و در ابتدای کار اجرا، ۳۰ میلیارد تومان را در برمی‌گرفت.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکل فاضلاب آبادان اعتبار آن را به ۹۰ میلیارد تومان افزایش داده و قصدمان بر این است که آن را به ۱۱۵ میلیارد تومان برسانیم.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: این پروژه از حساسیت ویژه‌ای برای همه مسئولان اجرایی شهرستان و استان خوزستان برخوردار است و همه نقاط ریز و درشت در این کار توسط فرمانداری شهرستان آبادان پیگیری می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: فرمانداری آبادان همه ارگان‌های اجرایی منطقه را در مقابل همکاری با مجریان این پروژه زیر فشار گذاشته و هیچگونه کم‌کاری از سوی طرفین توجیه‌پذیر نیست.