بانک عامل تعاونی‌های هندیجان در خوزستان تغییر یابد

خورنا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان گفت: بانک عامل تعاونی‌های هندیجان در استان خوزستان در راستای پرداخت تسهیلات بهتر است که تغییر یابد.

غلامحسین عباس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با کاهش هزینه‌های درون سازمانی می‌توان بخش اعظمی از درآمدها را به توسعه دیگر بخش‌های اجرایی سوق داد.

وی با اشاره به اهمیت نامگذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با توان و اراده بالاتری نسبت به اشتغالزایی و رفع مشکلات پیش‌روی شهرستان گام برداشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان تصریح کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری امر صید و صیادی باید بیش از پیش با اختصاص اعتبارات ویژه تقویت و مورد حمایت قرار گیرد.

وی در ادامه به ارزیابی عملکرد بانک توسعه تعاون استان خوزستان و شهرستان پرداخت و بیان کرد: همکاری بانک عامل یعنی بانک توسعه تعاون استان خوزستان در ارائه تسهیلات در سال ۹۰ رضایت بخش نبود اما عملکرد و نحوه همکاری بانک توسعه تعاون شهرستان خوب بوده و اگر بانک عامل این شهرستان برای شرکت‌های تعاونی تغییر یابد، بهتر است.

عباس‌پور ادامه داد: به‌عنوان مثال اگر در شهرستان برای تعاونی‌ها پرداخت ۵۰ میلیون تومان تصویب شود، وقتی این پرونده به بانک توسعه تعاون استان می‌رود، میزان تسهیلات پرداختی به ۱۵ تا ۲۰ میلیون کاهش می‌یابد و این امر برای کار برنامه‌ریزی شده تعاونی‌ها بار منفی به همراه دارد.

وی خطاب به مسئولان استانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه مضاعف به این شهرستان در خصوص مشکل پیش آمده اقدامی عاجل صورت گیرد و از این طریق کمک بیشتری به اشتغالزایی هندیجان شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *