صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان اصفهان متوقف شد

خورنا: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در برابر سپاهان اصفهان با تساوی یک بر یک در خانه متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، این دیدار که از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه عصر روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد در دقیقه ۲۰ پاس عمقی حامد سرلک فرصت تک به تکی را برای رضا خالقی‌فر ایجاد کرد که این بازیکن با عبور از سد دروازه‌بان سپاهان با بغل پای محکم اولین گل بازی را به سود صنعت نفت آبادان رقم زد.

در دقیقه ۳۷ بازی نیز ضربه کرنر محرم نویدکیا بعد از اصابت به تیرک دروازه صنعت نفت، ضربه سر حسن اشجاری به تیر افقی برخورد کرد و در آستانه ورود توپ به دروازه صنعت، توسط سجاد مشکل‌پور مدافع صنعت نفت آبادان از دروازه خارج شد.

در دقیقه ۴۰ بازی نیز ارسال خوب میلاد زنیدپور بروی دروازه تیم صنعت نفت آبادان، ضربه سر رادویر جلاویچ  را حبیب دهقان دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۵۸ این دیدار پاس خوب محمدرضا خلعتبری به جواهیر سوکای، این بازیکن توانست با فریب دادن حبیب دهقان دروازه‌بان صنعت نفت آبادان، گل تساوی سپاهان اصفهان را وارد دروازه صنعت نفت آبادان کند تا بازی با این نتیجه بعد از ۹۵ دقیقه تلاش بازیکنان دو تیم به پایان برسد.

تیم صنعت نفت آبادان با این تساوی شش امتیازی شد و همچنان در رده هفدهم قرار دارد و سپاهان ۱۴ امتیازی هم در رده دوم جدول ایستاد.

از نکات حاشیه‌ای این مسابقه وجود گرد و غبار شدید در ورزشگاه هنگام برگزاری بازی بود.

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه تختی آبادان و در حضور هشت هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در ابتدای این دیدار یک دقیقه سکوت در اعتراض به فیلم توهین‌آمیز علیه ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) در ورزشگاه تختی برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *