حجاج خوزستانی از فرودگاه بین‌المللی آبادان اعزام شوند

خورنا: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خواستار اعزام زائران بیت‌الله‌ الحرام از فرودگاه این منطقه شد.

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: در مذاکره حضوری با حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی، مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان حج و زیارت کشور، انجام عملیات اعزام زائران بیت‌الله‌ الحرام و برقراری پروازهای حج و عتبات را خواستار شدیم.

وی افزود: برقراری پروازهای حج تمتع، عمره و عتبات عالیات شرایط فرودگاه را به گونه‌ای مثبت تغییر می‌دهد و ارتقای چشمگیری را در بخش‌های مختلف اقتصادی منطقه به‌همواره دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: رایزنی‌ها در خصوص انجام عملیات حج تمتع، عمره و اعزام زائران بیت‌الله‌ الحرام از فرودگاه آبادان در حال پیگیری بوده که امیدواریم با تعامل و حمایت مسئولان هر چه سریع‌تر محقق شود.

وی با بیان اینکه فرودگاه آبادان توانایی پوشش اعزام حجاج پنج شهر، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و سربندر را دارد، گفت: تحقق این امر تأثیر به‌سزایی در توزیع مسافر و کاهش بار ترافیکی فرودگاه‌های دیگر و ارائه خدمات مؤثرتر به زائران خانه خدا در این منطقه دارد.

رضایی همچنین بر آمادگی فرودگاه آبادان برای ارائه سرویس مطلوب به زائران خانه خدا تأکید کرد و افزود: همه تلاش ما در راستای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به زوار و مسافران از فرودگاه بین‌المللی آبادان است.