فرماندار ویژه آبادان: توسعه دانشکده نفت از مهمترین طرح‌های عمرانی آبادان است

خورنا: فرماندار ویژه آبادان گفت: از برنامه‌های اصلی فرمانداری شهرستان آبادان که در ردیف بودجه‌های عمرانی امسال در نظر گرفته شده توسعه دانشکده نفت است.

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: شهرستان آبادان از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تاکنون ۱۲۴ میلیارد تومان جذب کرده که این اعتبار به پروژه‌های شاخصی در منطقه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به دیگر طرح‌های عمرانی افزود: از برنامه‌های اصلی فرمانداری شهرستان آبادان که در ردیف بودجه‌های عمرانی امسال در نظر گرفته شده توسعه دانشکده نفت است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: دانشکده نفت آبادان باید توسعه بیشتری یابد تا جایگاه خود را مانند گذشته در بین دانشگاه‌های نفت کشور تثبیت کند.

وی ادامه داد: جانمایی زمین برای توسعه ساختمان نفت مشخص شده و برای بررسی به کارشناسی گذاشته شده است.

نماینده عالی استاندار خوزستان در شهرستان آبادان اظهار کرد: شهرستان آبادان با برخورداری از پالایشگاه و تأسیسات عظیم نفتی باید در بحث آموزشی مرتبط به‌ویژه توسعه دانشکده نفت حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با تحقق این امر بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد تعالی بخش‌های مختلف علمی ـ آموزشی این دانشکده و رفع مشکلات پیش‌روی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • gold price آنهايي كه روزهاي آغازين جنگ ايران را تحليل مي‌كنند همه اعتراف مي‌كنند كه اگر درياقلي جانش را پاي ركاب زدن مداوم از بهمنشير تا آبادان نگذاشته بود، آن لشگر عراقي شايد تا شيراز هم مي‌رسيد / حالا بايد بگویيم درياقلي جان، ببخش كه كمي دير شد و 32 سال بعد از آن كه جانت را گذاشتي پاي ركاب يادمان افتاد تو را اسطوره فداكاري بكنيم، اما خب، مي‌شود بيايي براي ما جاي پطروس فداكار را پر كني!