فرماندار ماهشهر: پروژه جاده ماهشهر – آبادان تا پایان سال تکمیل می‌شود

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: دو فاز جاده ماهشهر ـ آبادان از سه راهی شادگان تا آبادان که در محدوده شهرستان‌های شادگان و آبادان است، تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: در سه دوره سفری که هیئت دولت به استان خوزستان داشته ، ۱۰۴ طرح به تصویب رسید که ۶۲ مصوبه اجرا و ۴۲ طرح دیگر در شرف اجرا و انجام است.

وی با برشمردن تأثیرگذارترین مصوبات اجرا شده ، بیان کرد: طرح توسعه جاده ماهشهر ـ آبادان که به سه فاز تقسیم شده از بزرگترین و تأثیرگذارترین مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان خوزستان بوده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ماهشهر تصریح کرد: فاز نخست این طرح از ماهشهر تا شادگان که در محدوده ماهشهر بود به طول ۳۲ کیلومتر در موعد مقرر اجرایی و تکمیل شد اما دو فاز بعدی آن از سه راهی شادگان تا آبادان که در محدوده شهرستان‌های شادگان و آبادان است، کار به کندی پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: دلیل کندی کار، عدم انجام تعهدات وزارت نفت است چرا که این طرح به صورت مشترک بر عهده وزارت نفت و راه و ترابری گذاشته شده است.

حیاتی در پایان خاطرنشان کرد: اما در سفر اخیر وزیر نفت وعده داده شد که این طرح تا پایان امسال به سرانجام برسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • gold price یقینآ همدلی و هم نظری مسئولین هر شهر و دیاری ضامن توسعه و پیشرفت آن شهر است . سخنان امام جمعه ی محترم شهرستان ماهشهر نشاندهنده عمق آگاهی ایشان از اقدامات قریب الوقوع در حوزه شهرستان و آسیب شناسی خوب ایشان از نتایج یا عواقب امر است . اینگونه پیگیری ها نشان دهنده اهمیت موضوع شهرستان شدن بخش ها ی تابعه شهرستان هاست . این موضوع همچنین نشان دهنده ی اشاعه ی موضوع شهرستان شدن بندر امام خمینی ( ره ) در میان مردم شهرستان ماهشهر بوده و شنیده ها حاکی از این است که نماینده مردم ماهشهر و مسئولین شهرستان مشغول رایزنی های زیادی در خصوص الحاق بخش مهمی به محدوده شهرستان ماهشهر می باشند که صنایع مهم و درآمد زایی در آنجا قرار دارد .