زمینه جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص در آبادان فراهم شود

خورنا: قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: برای اینکه متخصص و فوق تخصص در این شهرستان حاضر شوند باید زمینه‌های جذب آنها را فراهم کرد و امکانات ویژه‌ای در اختیار آنها قرار داد.

نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: اگر طرح پزشک خانواده در آبادان اجرایی شود مشکل کمبود پزشک در این منطقه حل می‌شود.

وی افزود: امروزه بسیاری از شهروندان از کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص در شهرستان آبادان ناراضی بوده و مجبور به عزیمت به شهرهای دیگر و متحمل شدن هزینه‌های سنگین تردد و درمان هستند.

قائم مقام و معاون درمان و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح پزشک خانواده در شهرها، پزشکان متخصص و فوق تخصص به مناطق راهی و مشکل کمبود پزشک در بسیاری از نقاط از جمله آبادان حل می‌شود.

وی اضافه کرد: البته برای اینکه متخصص و فوق تخصص در این شهرستان حاضر شوند باید زمینه‌های جذب آنها را فراهم کرد و امکانات ویژه‌ای در اختیار آنها قرار داد.

حسونی بحرینی تصریح کرد: درصدد تحقق این امر بوده و امیدواریم در این خصوص مسئولان مرتبط نیز تمام تلاش و همت خود را به‌کار گیرند.

وی ادامه داد: باید بخش درمان و بهداشت شهرستان را با وجود راه‌اندازی دانشکده پزشکی تقویت و روزبه‌روز این منطقه را به معیارهای استاندارد و در خور شأن بهداشتی نزدیک‌تر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *