۱۳۰ دستگاه درون شهری به ناوگان تاکسی شادگان افزوده شد

خورنا: شهردار شادگان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، ۱۳۰ دستگاه تاکسی به ۲۳۰ تاکسی درون شهری این شهرستان افزوده شد.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، همه تاکسی‌های موجود در ناوگان تاکسیرانی درون شهری آماده حمل و نقل محصلان است.

وی افزود: در حال حاضر در این شهرستان ۲۳۰ تاکسی درون شهری مشغول جابه‌جایی شهروندان بوده و در راستای افزایش ظرفیت فعلی بیش از ۱۳۰ دستگاه تاکسی ویژه به این ناوگان افزوده شده است.

شهردار شادگان با بیان اینکه مجموع تاکسی‌های شادگان ۳۶۰ دستگاه است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کارگران این شهرداری مشغول خط‌کشی خطوط عابر پیاده روبه‌روی مدارس و رنگ‌آمزی جداول سطح شهر هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای بهسازی معابر سطح شهر و حذف ناهنجاری‌های بعدی رنگ‌آمیزی جداول با اشراف و نظارت حوزه فنی شهرداری انجام می‌شود.

آلبوناصر با اشاره به اینکه همه تلاش شهرداری در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان است، گفت: با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، شهرداری شادگان نیز همه پرسنل و نیروهای خود را به‌طور شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی و افزایش رفاه حال دانش‌آموزان و دانشجویان به‌کارگرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *