تیم فوتبال فرماندهی انتظامی بهبهان قهرمان شد

خورنا : رئیس تربیت‌بدنی بهبهان امروز در حاشیه اختتامیه این مسابقات ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: باید ورزش در میان ادارات گسترش یافته و به مناسبت‌های مختلف مسابقاتی برای تکاپو و ورزش کارکنان و پرسنل دستگاه‌ها و ادارات مختلف در سطح شهرستان برگزار شود.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، غلامعباس اسماعیلی افزود: ورزش در ادارات سبب افزایش روحیه نشاط و شادابی در میان آنها شده که این امر موجب خدمت بهتر به مردم می‌شود.
وی تصریح کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا اعتبارات لازم برای ورزش و ورزش‌دوستان بهبهان فراهم کنند تا زمینه برای برگزاری و انجام فعالیت‌های مختلف ورزشی در این شهرستان مهیا شود.
رئیس تربیت‌بدنی بهبهان در ادامه در خصوص مسابقات حذفی جام شهیدان رجایی و باهنر در بهبهان افزود: به‌مناسبت هفته دولت یک سری مسابقات فوتبال با نام شهیدان رجایی و باهنر میان ادارات مختلف شهرستان برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۴ تیم به صورت حذفی برگزار شد که در پایان دو تیم فرماندهی انتظامی و آموزش و پرورش بهبهان با شکست حریفان خود به مسابقه نهایی راه یافتند.
اسماعیلی افزود: در مسابقه پایانی نیز تیم فرماندهی انتظامی بهبهان با نتیجه هشت بر هفت در ضربات پنالتی توانست از سد تیم آموزش و پرورش این شهرستان عبور کرده و به مقام قهرمانی جام شهیدان رجایی و باهنر دست یابد.
وی در پایان گفت: همچنین در پایان مسابقات تیم اداره تبلیغات اسلامی نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.
رئیس اداره تربیت‌بدنی بهبهان افزود: امیدواریم ورزش این شهرستان بیش از پیش با حمایت مسئولان مراحل پیشرفت را طی کند.