نشت گاز از اتصالات خوراک ورودی، دلیل اصلی آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر بوده است

خورنا: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نماینده ماهشهر در نشست امروز کمیسیون به دلایل اصلی آتش سوزی در پتروشیمی ماهشهر اشاره کرد و گفت که آتش سوزی ابتدایی پتروشیمی محدود بوده است اما جرقه ماشین آتش نشانی آتش را شعله ور کرد و خسارت بیشتری ببار آورد.

حسین امیری خامکانی، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در جلسه امروز قرار بود مجید نامجو وزیر نیرو حضور پیدا کند که به دلیل انصراف نماینده سئوال کننده وی در کمیسیون حضور پیدا نکرد.

وی همچنین تاکید کرد: در جلسه امروز مقرر شد نقشه راه و استراتژی کمیسیون انرژی مجلس در ۴ سال آینده تدوین شود تا کمیسیون بر اساس برنامه حرکت کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس همچنین گفت: در جلسه امروز روسای کمیته های برق و نفت کمیسیون گزارشی از عملکرد دو ماهه خود ارائه و برنامه های آینده را تشریح کردند.

وی گفت: در جلسه امروز آقای حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر گزارشی از آتش سوزی در پتروشیمی این شهر ارائه کرد.

امیری با بیان اینکه نماینده مردم ماهشهر در این جلسه دلیل آتش سوزی در پتروشیمی ماهشهر را تشریح کرد گفت: وی در این جلسه مطرح کرد نشت گاز از اتصالات خوراک ورودی پتروشیمی دلیل اصلی آتش سوزی بوده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در این گزارش مطرح شد که آتش سوزی ابتدایی پتروشیمی محدود بوده است اما جرقه ماشین آتش نشانی آتش را شعله ور کرد و خسارت بیشتری ببار آورد که خوشبختانه با تلاش فراوان توانستند به سرعت آتش را مهار کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *