نماینده آبادان: کیفیت خودروهای تولید داخل افزایش می‌یابد

خورنا : سیدعلی موسوی‌جرف اظهار داشت: یکی از راه‌کارهای حمایت از تولیدات داخل کشور، اجرای تغییرات در تعرفه‌های کالاهای وارداتی است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به اهمیت افزایش کیفیت خودروهای تولید داخل کشور، ادامه داد: کاهش تعرفه خودروهای وارداتی می‌تواند تولیدکنندگان را ترغیب به افزایش کیفیت خودروهای داخلی کند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان دولت می تواند از ابزار کاهش تعرفه گمرکی خودروهای وارداتی استفاده کند.
وی ادامه داد: تغییر تعرفه‌های گمرکی کالاهای وارداتی می‌تواند بازار عرضه و تقاضا کالاهای موردنظر در بازار را نیز سامان‌دهی کند.
موسوی‌جرف در ادامه با اشاره به اهمیت افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل، تصریح کرد: شرکت‌های تولیدی باید کالاهای تولیدی خود را در راستای رقابت با بازار جهانی به استانداردهای لازم برسانند.
وی در ادامه گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های لازم در صنایع کشور به‌منظور رقابت با بازارهای جهانی وجود دارد که باید بیش از پیش موردتوجه دولت قرار گیرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدواریم تولیدات داخل کشور باحمایت‌های ویژه دولت توان رقابت با بازارهای جهانی را به دست آورد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه به توان متخصصان داخلی کشور تحریم‌های غرب کارساز نبوده و شاهد پیشرفت روزافزون کشور در زمینه‌های مختلف هستیم.
موسوی‌جرف بیان کرد: تحریم‌ها و تهدید‌های غرب برای جوانان و متخصصان توانمند داخلی به فرصتی برای اثبات توانمندی‌هایشان تبدیل شد.
وی افزود: در همین راستا دولت باید با کاهش تعرفه کالاهای وارداتی از تولیدکنندگان داخل کشور حمایت کند تا شاهد افتخارآفرینی کالاهای تولیدی در بازارهای جهانی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *