لیگ برتر فوتبال خوزستان / یکه تازی سپاهان ایذه بدون حمایت مسئولین

img-20161230-wa0006
فیروز بیگلری / خورنا ، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال خوزستان با پیروزی تیم فوتبال سپاهان ایذه همراه شد.
در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر خوزستان تیم فوتبال سپاهان ایذه که این روزها به علت شرایط بد مالی و عدم‌حمایت مسئولین ،میزبان تیم فوتبال پارسیان بندر امام بود.
در این بازی که در ورزشگاه تختی ایذه و دور از چشمان مسئولین شهر ایذه برگزار شد شاگردان یعقوب سلحشور سرمربی با دانش سپاهان ایذه موفق شدند با نتبجه ۳ بر ۲ از میهمان خود عبور کند .
برای نماینده ایذه در لیگ برتر فوتبال خوزستان در این دیدار سید عیسئ موسوی دو بار و ستار باقری و یک بار موفق به گلزنی شدند.
یکی از گلهای سید عیسئ موسوی از مرکز زمین بود و گل ستار باقری نیز از فاصله ۲۰ متری زده شد تا این دو گل بازیکنان سپاهان ایذه به عنوان بهترین گلهای این هفته خوزستان انتخاب باشد.
به گزارش خورنا از ایذه ، تیم فوتبال سپاهان ایذه با کسب سه امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد ۳۰ رساند و با اختلاف ۱ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم استقلال رامشیر در مکان دوم جدول قرار بگیرد
با توجه روندی که تیم فوتبال سپاهان ایذه دارد اگر مسئولین این شهر از این تیم حمایت کنند قطعا شاهد صعود این تیم خوب و ریشه دار به لیگ کشور خواهیم بود.
گفتنی است تیم فوتبال آنزان ایذه دیگر نماینده شایسته فوتبال ایذه که این تیم هم همچون همشهری خود از لحاظ مالی در شرایط خوبی نیست دد مقابل استقلال رامشیر با نتیجه ۲ بر ۰‌ تن به شکست داد