امام جمعه هفتکل:اگر برجام هیچ نتیجه‌ای نداشت ولی این نتیجه را داشت که روشن شد آمریکا بد ذات است

امام جمعه هفتکل:خطیب نماز جمعه هفتکل گفت: برادران و خواهران، آمریکا دشمن اسلام است و این دشمنی باید در دل فرزندان ما از دوران کودکی تا دوران نوجوانی و جوانی و … تثبیت شود.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هفتکل با بیان اینکه  تمام برنامه‌های حکومتی باید براساس تدبیر الهی باشد، گفت: در حکومت اسلامی باید یک اتاق فکر باشد و در این اتاق فکر تمام معضلات و چالش هایی که وجود دارد را قرار دهند و بر روی تمام آن فکر کنند و ببینند که راه حل چیست. مشکلات را باید حل کرد. اگر در ادارات فساد است باید حل شود و اگر در جامعه فساد اخلاقی و بیکاری وجود دارد باید حل شود و اگر گرایشی در بین بعضی‌ها به آمریکاست، باید حل شود.

وی اضافه کرد: به رشد علمی باید توجه شود که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند. باید برنامه ریزی شود تا رشد علمی شکل یابد. تقویت باورها مخصوصا در مقابل نفوذ آمریکا که باز مقام معظم رهبری مکررا هشدار داده‌اند را باید داشته باشیم و مسوولین باور کنند که می توانند روی پای خود بایستند و می‌توانند مشکلات را خودشان حل کنند. در دلشان این معنا نباشد که باید آمریکا را برای حل مشکلات داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه هفتکل تصریح کرد: ما می‌توانیم در مقابل مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، بررسی و دقت و تحلیل و برنامه ریزی کنیم و مشکلات را حل کنیم. نیازی به مذاکره با آمریکا در حل مشکلات نیست

خطیب نماز جمعه هفتکل ادامه داد: دولت مردان با اقتدار با جهان مذاکره کردند.ما اگر برجام هیچ نتیجه‌ای نداشت ولی این نتیجه را داشت که روشن شد آمریکا دروغ می‌گوید و خلف وعده می‌کند. آمریکا امروز وعده می‌دهد و فردا زیر پا می‌گذارد. آمریکا می‌گوید که تحریم‌ها را بر می‌دارد، تحریم‌ها را بیشتر می‌کند. دنیا بفهمد که آمریکا چه عنصری است و این فهمیدن یک موفقیت بزرگ برای ماست. آمریکا را باید با اعمال خودش رسوا کرد