با وجود تامین اعتبار؛ پروژه روشنایی مسیر بندرماهشهر-بندرامام خمینی همچنان بلاتکلیف است/ مسئولان به فکر جان مردم باشند

خورنا -مسیر ارتباطی ما بین ماهشهر – سربندر به دلیل وجود صنایع پتروشیمی  پرترد ترین جاده استان خوزستان میباشد که ماهیانه حدود ۱۰ میلیون تردد از آن صورت میگیرد و تاریکی در شب موجب تصادفات زیادی در این محور میشود که گاها عزا دار شدن مردم این شهرستان را به همراه دارد.

پس از پیگیری های فراوان، عملیات غیر صنعتی در مرداد ماه سال ۱۳۹۴ پروژه روشن کردن این جاده را بر عهده گرفت  و پس از چندین بار انجام فعالیت و توقف ما بین آن در مرداد ماه سال ۱۳۹۵  موفق به روشن کردن قسمت های زیادی از این جاده شد اما این روشنایی چند هفته ای بیشتر طول نکشید و این مسیر پر تردد مجددا در تاریکی فرو رفت.

در پیگیری های برخی از رسانه های بندر ماهشهر در اوایل شهریور ماه سال جاری سید حمزه حیار، مدیر پروژه های عملیات غیرصنعتی در خصوص خاموشی بخشی از سیستم روشنایی محور بندرماهشهر به بندرامام گفت: سیستم روشنایی محور ماهشهر به سربندر به صورت موقت و جهت شناسایی معایب شروع شد که متاسفانه پس از آن تصادفی در مقابل ترانس اصلی روشنایی رخ داد که صدماتی را به سیستم وارد کرد.

وی افزود: هم اکنون برخی تجهیزات جدید به منظور جایگزینی تجهیزات آسیب دیده سفارش داده شده است که پس از تهیه، توسط پیمانکار مربوطه نصب خواهد شد و سیستم روشنایی مجددا آغاز به کار می کند و به صورت کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حال پس از گذشت ۳ ماه این محور همچنان در تاریکی به سر میبرد که متاسفانه در این مدت  نیز شاهد تصادفات زیادی بودیم و عملیات غیر صنعتی هیچگونه تدبیری در مورد این مشکل که جان مردم این شهرستان را  بخطر می اندازد نشان نداده است.

تماس های خبرنگار خورنا با مدیرعامل محترم شرکت عملیات غیرصنعتی جهت پیگیری وضع روشنایی این جاده و انعکاس آن به مردم بی پاسخ ماند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *