درخشش ووشکاران پتروشیمی فارابی در مسابقات قهرمانی کشور

خورنا -مسؤول روابط عمومی پتروشیمی فارابی از کسب مدال‌های رنگارنگ مسابقات قهرمانی ووشو کشور توسط تیم اعزامی این شرکت خبر داد.

 اسماعیل طرفی امروز در گفت‌وگو با خورنا اظهار کرد: پایان مسابقات ووشو قهرمانی کشور در سمنان با درخشش و درو مدال‌ها توسط تیم پتروشیمی فارابی همراه بود.

وی افزود: در پایان روز دوم این رقابت‌ها، بازیکنان این تیم جنوبی موفق به کسب سه مدال طلا در بخش اجرای فرم دائوشو و گوئن‌شو، سه مدال نقره در بخش چانگ‌چوان و چیانگ چوان و دو مدال برنز در بخش چانگ‌چوان و دائوشو شدند.

مسؤول روابط عمومی پتروشیمی فارابی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش ساندا (مبارزه) کاروان پتروشیمی فارابی موفق به کسب شش مدال خوش رنگ طلا در رده بزرگسالان و نوجوانان، چهار مدال نقره در رده جوانان و نوجوانان و سه مدال برنز شد.

طرفی افزود: از جمله موارد قابل توجه این رقابت‌ها، اجرای چهار مسابقه در سطح جهانی بود که با درخشش ورزشکاران تیم پتروشیمی فارابی همراه شد.

وی متذکر شد: در روز نخست مسابقات نیز تیم ووشو پتروشیمی فارابی در بخش تالو موفق به کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و ۲ برنز شده بود.

طرفی در پایان با بیان اینکه تیم ووشوی پتروشیمی فارابی متشکل از ۳۰ بازیکن در بخش تالو و ساندا به این دوره از مسابقات اعزام شده بود، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار از ۲۵ استان کشور در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذرماه به میزبانی استان سمنان برگزار شد.

شایان ذکر است: تیم پتروشیمی فارابی در این دوره از رقابت ها موفق شد مقام نخست در بخش انفرادی را کسب کند.