بازدید نماینده مردم رامهرمز ورامشیردر مجلس شورای اسلامی از بخش رودزرد

قادر سبحانی |خورنا – نماینده مردم شهرستان های رامهرمز ورامشیر در مجلس شورای اسلامی که به بخش رودزرد شهرستان رامهرمز سفر کرده بود،از نزدیک مشکلات مردم این روستاها را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار خورنا دکترمحمدیان در جمع مردم بخش رودزرد خدمات نظام اسلامی در طول دهه های گذشته به ویژه در مناطق محروم را قابل ملاحظه دانست و افزود: امروز بسیاری از زیرساخت های اساسی و ضروری در مناطق روستایی مستقر شده است.

وی با اشاره به حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم در تمامی صحنه های حمایت از نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه اظهار کرد:ملت ایران با تأسی از این  فرموده حضرت امام (ره) که “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد” نشان  داده اند که درک درستی از واقعیات نظام اسلامی دارند .

محمدیان هدف از سفر خود به رودزرد دیدار با مردم بخش و بررسی مشکلات مردم از نزدیک دانست وافزود: وظیفه و شأن همه مسئولین خدمت بی منت به مردم ولایت مدار است .

وی افزود:مسئولین ،باید  به نیازهای واقعی مردم روستاها  توجه کنند و تا حد امکان در رفع مشکلات و بهبود شرایط زندگی آنها بکوشند.

 محمدیان از پیگیری های به جد گرفتن امتیاز برای بخش رودزرد با جمعیت ۳۰۰خانوار احداث پارک در کنار رود خانه بهسازی روستا و آسفالت در آینده نزدیک خبرداد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *