حاتمی : به بهترین شکل مراسم استقبال از تیم کشتی سینا صنعت ایذه برگزار خواهیم کرد + پیام تبریک

فیروز بیگلری /خورنا ، بعد از قهرمانی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در جام باشگاه های جهان تمام مسئولین ارشد ایذه عزم خود را برای بهترین استقبال از افتخار آفرینی جزم کردند.
هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه در این مورد گفت : صبح امروز در نشستی که با فرماندار شایسته ایذه آقای بیرانوند داشتیم مقرر شد به بهترین شکل ممکن از قهرمانان تیم کشتی سینا صنعت ایذه استقبال و تجلیل شود .
فرد اول ورزش شهرستان ایذه در پایان خاطر نشان کرد : در این مراسم که روز سه شنبه در تالار مولوی دانشگاه آزاد اسلامی ایذه برگزار خواهد شد برنامه های متنوعی را خواهیم داشت که انشالله تا فردا زمان این مراسم را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد
به گزارش خورنا از ایذه، تیم کشتی سینا صنعت ایذه در سومین دوره رقابت های جام باشگاه های جهان موفق شد با غلبه بر حریفان نامدار خود مقام قهرمانی را از آن خود کرد .
متن پیام تبریک رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه به مناسبت قهرمانی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در جهان

*بسم الله الرحمن الرحیم*

قهرمانی ارزشمند *تیم کشتی سینا صنعت ایذه* در رقابت‌های جام باشگاه های جهان، نشان از شایستگی و توانمندی جوانان برومند ایذه ای و خوزستان عزیز دارد که همواره با ایمان راسخ خود پرچم عزت و بزرگی این ملت را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند.
اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های جناب *مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه وسرمربی ارزشمند تیم جناب ملک محمد بویری* و کادرفنی دست‌اندرکاران و خصوصاً قهرمانان تیم این پیروزی را به کشتی‌گیران، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران ،خوزستان و ایذه تبریک گفته و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند متعال خواستارم.
*مهندس هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه*
%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b2%db%b3_%db%b1%db%b7%db%b0%db%b5%db%b0%db%b7

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *