شهردار بندرماهشهر: پیشگیری از بحران باید الویت ستاد بحران باشد

خورنا –  شهرداری بندرماهشهر باحضورمعاونین ومدیران سازمانها ومدیران واحدهای اجرایی وخدماتی تشکیل شد .

شهردار بندرماهشهر گفت: اولویت اصلی در ستاد مدیریت بحران شهرداری باید بر پیشگیری باشد.

به گزارش روابط عمومی وپایگاه اطلاع رسانی شهرداری بندرماهشهر :جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری بندرماهشهر به ریاست مهندس کمایی شهرداربندرماهشهر، باحضورمعاونین اجرایی ، شهرسازی ، خدمات شهری و برنامه ریزی ومدیران عامل سازمان ها و مدیران شهرداری بندرماهشهر شب گذشته در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
شهردار در این جلسه اظهار داشت : همانگونه که قبلا تاکید کردم ضروری است که نقاط حادثه خیز شهر مشخص شده و برای پشت سر گذاشتن مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی وآب گرفتگی معابر شهروشهرکها برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد.
وی در ادامه افزود: شهرداری های مناطق وسازمان های تابعه شهرداری نیزمکلفند تمهیدات لازم را برای پیشگیری از وقوع آبگرفتکی درسطح مناطق به کار بندند.
مهندس کمایی ضمن اشاره به ضرورت بازدید مدیران از معابر و خیابان های شهر تاکید کرد: شهرداران مناطق و مدیران واحدها باتوجه به بارندگی اخیر ،ضمن بازدید از همه معابر حوزه مدیریتی خود نقاط آبگیر را شناسایی وسریعا نسبت به رفع معضلات اقدام نمایید.
شهرداربندرماهشهردر ادامه ضمن بیان این نکته که اساس و اصل کار باید پیشگیری باشد افزود: از همه معاونین ومدیران سازمانها و واحدهای اجرایی به جد می خواهم تمام همت خود را درمواقع بارندگی بکاربگیرند وباتمام تجهیزات در رفع آب گرفتگی اقدام تا مشکلات ناشی از آن کمتر گریبانگیر شهروندان شود و هیچ قصوری هم دراین رابطه قابل بخشش نخواهد .
ایشان از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خواستند کمافی السابق در طول سال آمادگی لازم را در هر بحران و حوادثی را داشته باشد.
مهندس کمایی بابیان اینکه مدیریت زمان ، مهمترین بخش از مدیریت بحران است ، گفت : تمهیدات وبرنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که پس از بارندگی هیچ آثاری از آبگرفتگی در شهر باقی نماند.
ایشان با تشکر از زحمات شبانه روزی مجموعه شهرداری وتمهیدات صورت گرفته در طول سال گذشته تا به حال افزود: الحمدالله مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر دربارندگی اخیر نسبت به دوره های گذشته بسیارکمتر بودو باید تلاش شود مشکلات به حداقل برسد .
گفتنی است در ابتدای این جلسه حاضرین با یک دقیقه سکوت به یاد شهدای مظلوم حله و جان باختگان حادثه دلخراش قطارمسافربری تبریز مشهد به قرائت سوره فاتحه پرداختند و به ارواح مطهراین عزیزان ادای احترام کردند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *