بازدید شهردار بندرماهشهر و رئیس شورا از سازمان آتش نشانی

خورنا –  شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر از خودروی بازسازی شده سازمان آتش نشانی شهرداری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر:صبح امروز مهندس کمایی شهردار ونعمت لله قنواتی رئیس شورای اسلامی شهر باحضور درایستگاه آتش نشانی کوثر از خودروی بازسازی شده توسط سازمان آتش نشانی بازدید کردند.

دراین دیدار مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر اظهارداشت : سازمان آتش نشانی با آماده سازی و ایجاد یک تعمیرگاه مناسب توانسته علاوه بر رفع نقص خودروهای اطفاء حریق و امداد و نجات به صورت روزمره، نگاهی خاص به حفظ، نگهداری و بازسازی خودروهای عملیاتی داشته باشد.

بهروز محسنی افزود: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و کارکرد بالای خودروهای آتش نشانی، ماشین های خود را بازدید دوره ای میکنیم و آنهایی را که نیاز به ترمیم و نوسازی دارند در جدول زمانبندی خود قرار می دهیم.

وی گفت گفت : علاوه براین خودرو که باز سازی کامل آن یکماه به طول انجامید درابتدای سال نیز سه دستگاه خودروی اطفای حریق را که مشکل پوسیدگی،رنگ آمیزی و…داشته را بازسازی و پس از صافکاری، رنگ آمیزی و ترمیم کامل بصورت کاملا آماده به ناوگان عملیاتی سازمان ملحق کردیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری ماهشهر در پایان با بیان اینکه بازسازی این خودروها توسط مامورین این سازمان انجام گرفته تصریح کرد: بازسازی و نوسازی خودروهای آتش نشانی علاوه بر حفظ سرمایه، موجب صرفه جوئی بسیار زیادی در هزینه های جاری سازمان می شود.

گفتنی است دراین مراسم از دوتن از نیروهای سازمان بمنظور تلاش در جهت کاهش هزینه وتعمیر خلاقانه این خودرو تجلیل بعمل آمد.

همچنین از تعدادی از شرکت کنندگان المپیاد ورزشی آتش نشانان کشور که ماه گذشته در تبریز برگزارشده بود جوایزی اهداء گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *