ال خوزستانیو به سود سپاهان ایذه به پایان رسید

فیروز بیگلری / خورنا، دیدار حساس و ال خوزستانیو با برتری تیم فوتبال سپاهان ایذه به پایان رسید.
سوت هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال خوزستان در حالی دمید که همه نگاه های اهالی ورزش و فوتبال خوزستان به سمت ورزشگاه شهدای هفت تیر باغملک بود جاییکه دو رقیب سنتی جنوب باغملک و سپاهان ایذه به مصاف هم رفتند .
تیم فوتبال سپاهان ایذه که از وجود سه بازیکن باغملکی در ترکیب خود سود میبرد کار را در نیمه اول با گلزنی محمد محمدی به سود خود پایان داد تا در نیمه دوم از تک گل خود دفاع کند این بازی با توجه به حساسیت زیادی که داشت البرز حاجی پور رییس کمیته داوران خوزستان ناظر این بازی شد تا نظارت این دیدار حساس را بر عهده بگیرد .
در نیمه دوم دو تیم موقعیت های به روی دروازه ها ایجاد کردند اما گلی به همراه نداشت تا ال خوزستانیو با همان تک گل نیمه اول محمد محمدی به سود سپاهان ایذه به پایان برسد .
سپاهان ایذه با پیروزی در این دیدار با ۲۴ امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفت.
به گزارش خورنا ایذه، کاظم اسماعیل وندی بازیکن تیم فوتبال سپاهان ایذه با ارائه یک بازی عالی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد .
نماینده شایسته ایذه در هفته سیزدهم در آبادان میهمان پاکدلان آبادانی خواهد که امروز سه بر صفر مغلوب آنزان ایذه دیگر نماینده قدر ایذه در لیگ برتر فوتبال خوزستان شد .
ترکیب سپاهان ایذه،
علی خون میرزایی اسماعیل کیانی کیانوش شیخی سجاد محمودی (رضا بهادری) پیمان زندی بهنام نیکخواه (سید هوشمند موسوی) کاظم اسماعیل وندی، ستار باقری ( سینا مقصودی) سید عیسی موسوی و محمد محمدی
کادر فنی :
یعقوب سلحشور، نبی امیدی، مجید صیدالی
photogrid_1480949440579-1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *