معاون فرماندار شادگان خبر داد : مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان شادگان

باقر گل فر-خورنا:معاون فرماندار شادگان در جلسه هماهنگی هجدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شادگان تشکیل شد ، از برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان شادگان  خبر داد.
جلسه هماهنگی هجدهمین  مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس  به ریاست نعمت آله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان و با حضور مسئولین دستگاههای مرتبط بمنظور برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شادگان  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان در این جلسه  ضمن تسلیت به خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی شهر حله عراق از برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس  شهرستان در روز دوشنبه ۱۵ آذر همزمان با مدارس سراسر کشور خبر داد و گفت : این مانور با هدف آمادگی برای رویارویی با زلزله، کاهش تلفات، خسارت ناشی از حوادث، بلایای طبیعی و ایجاد آمادگی دانش آموزان برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله بصورت نمادین در دبیرستان ولایت شهر شادگان   برگزار می شود.
البوغبیش همچنین افزود : مانور ایمنی در برابر زلزله با محوریت آموزش و پرورش و همکاری جمعیت هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، شهرداری و آتش‌نشانی اجرا می شود.
آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان مستندسازی برنامه های ادارات  و دستگاههای اجرائی شهرستان درهفته مانور ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است ، هشتم آذرماه بعنوان روز ایمنی و زلزله نامگذاری شده است اما بدلیل مصادف شدن این روز در سالجاری با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به روز پانزدهم آذر ماه موکول شد.

imagehandler-ashx img_4047

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *