اردویی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در اصفهان

فیروز بیگلری / خورنا، تیم کشتی سینا صنعت ایذه نماینده ایران در جام باشگاه های جهان ،آخرین اردو خود را قبل از عزیمت به مجارستان در اصفهان برپا کرده است .
ملک محمد بویری سرمربی کاردان تیم کشتی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه این اردو آخرین آماده سازی ما خواهد بود افزود : ابتدا قرار بود اردو خود را در تهران برگزار کنیم اما از آنجاییکه خانه کشتی تایم خالی نداشت اصفهان را برای این اردو انتخاب کردیم .
بویری ضمن تشکر از حمایت های مستمر مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه اظهار داشت : خوشبختانه عشق و علاقه مهندس احمدپور به ورزش بخصوص کشتی و با توجه به مشکلات عظیم اقتصادی توانستیم با حمایت ایشان اردو هایی را چه در خارج و در کشور برای تمام تیم های کشتی سینا صنعت ایذه برگزار شد که امیدواریم با گرفتن مقام های خوب جواب زحمات وی را داده باشیم .
به گزارش خورنا از ایذه، اردو سینا صنعت ایذه به مدت ۵ روز در اصفهان برپا شده است که بعد از پایان اردو عازم تهران خواهند شد تا از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به مجارستان پرواز کنند .
گفتنی است مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان روز چهارشنبه هفته جاری وزن کشی خواهد شد و مسابقات نیز پنج شنبه و جمعه هفته جاری در مجارستان برگزار خواهد شد و این مسابقات به صورت زنده از شبکه سوم سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد
photogrid_1480846345574-1