استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدان در حل مناقشات

فرشیدفرجی خورنا-دادستان رامهرمز بیان کرد:  از ظرفیت بزرگان و معتمدان  در حل مناقشات جامعه بایداستفاده کرد.

 به گزارش خورنا، علی‌رضا قاسمی نژاد  در گفت‌وگو با خبرنگاررامپرس در رامهرمز اظهار کرد: حوائج مردم نعمت‌هایی هستند که از طرف خداوند به ما واگذارشده است و اگر همه ما، به‌ویژه مسؤولان با این دیدگاه برای مردم کارکنیم هم خدا و هم بنده خدا رضایت خواهند داشت.

وی ادامه داد: وظایف دادستان در هر شهرستان بسیار زیاد است و با ترسیم راهکارهایی امیدواریم که مشکلات این شهرستان را مرتفع کنیم.

دادستان شهرستان رامهرمز تصریح کرد: امنیت اجتماعی با یک سری عرف‌های اشتباه در برخی از شهرستان‌ها به خطر افتاده و مشکلاتی را ایجاد کرده است که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را کاهش دهیم.

وی افزود: در مسائل امنیتی و بحرانی با همکاری نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی قدم‌هایی را رو به‌ جلو بر خواهیم داشت تا از وقوع جرم پیشگیری کنیم.

قاسمی نژاد همچنین گفت: استفاده از ظرفیت‌های بزرگان و ریش‌سفیدان که به‌عنوان معتمد در جامعه شناخته‌ شده‌اند بسیار حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: دادسرا در کنار دادگاه و با همکاری سایر ادارات در چارچوب قانون در تعامل خواهد بود و در صورت بروز تخلف به‌ شدت برخورد خواهیم کرد.

دادستان رامهرمز اضافه کرد: در بحث محیط‌ زیست و اراضی ملی در حیطه وظایف، باید از حالت انفعالی خارج شویم و با کسانی که به حقوق بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند برخورد کنیم.

قاسمی نژاد در پایان گفت: استفاده از ظرفیت‌ های نیروی مقاومت بسیج سپاه و تداوم امر ستاد احیا امر به‌ معروف و نهی از منکر در حفظ امنیت مردم کارساز خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *